D.U.K

Kaip galiu užsisakyti?

1. Užsisakyti galite labai paprastai, patikusias prekes pridėkite prie prekių krepšelio ir paspauskite žr. KREPŠELĮ. 

2. Jei surinkote visas prekes kurių ieškojote, paspauskite mygtuką ATSISKAITYTI.

3. Užpildykite kontaktinės informacijos ir pristatymo adreso laukus ir paspauskite mygtuką PEREITI PRIE SIUNTIMO.

4. Pristatymo būdą pasirinksite paskutiniame etape. Peržiūrėkite pateiktą informaciją ir paspauskite mygtuką PEREITI PRIE MOKĖJIMO.

5. Pasirinkite adresą, suderinamą su jūsų kortele arba mokėjimo būdu ir paspauskite mygtuką UŽBAIGTI UŽSAKYMĄ.

Jūsų užsakymas persikels į mokėjimo platformą „Maksekeskus“. Pasirinkite pristatymo šalį, būdą, mokėjimo šalį ir būdą, bei sėkmingai užbaikite užsakymą.

 

Ar būtina užsiregistruoti?

Kuriant užsakymą mūsų elektroninėje parduotuvėje nebūtina registruotis, tačiau rekomenduojama. Registracija supaprastina ir pagreitina Jūsų apsipirkimą, suteikia galimybę matyti visus atliktus užsakymus, bei išsaugojus pristatymo adresą, leidžia itin greitai atlikti kitą pirkimą.

 

Kaip pasirinkti pristatymo būdą? 

Pristatymo būdą pasirinksite paskutiniame etape. Paspauskite mygtuką Užbaigti Užsakymą ir Jūsų užsakymas persikels į mokėjimo platformą „MaceCommerce“. Čia pasirinkite pristatymo šalį bei būdą.

 

Kaip sužinosiu apie užsakymo būseną?

Po sėkmingo užsakymo, gausite tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo informacija. Jeigu užsakymo įvykdyti nepavyks, gausite el. laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas.

 

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už prekes galima VISA, MASTERCARD debetinėmis, bei kreditinėmis kortelėmis ir per šių bankų el. bankininkystės sistemas:

 

 

Kaip galiu grąžinti nepatikusias prekes?
  1. Atnešę į parduotuvę „Humana“ esančią, adresu Didžioji g. 18/2, Vilniuje. Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
  2. Per Omniva paštomatus, naudojant Flipo.lt sistemą (taikoma tik Lietuvoje).
  3. Per Jūsų pasirinktą kurjerį ar vietinio pašto registruotą siuntą grąžinant Savanorių pr. 191B, Vilnius, LT-02300, Lietuva. Netenkinusių prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas. Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 7 darbo dienas.

Daugiau informacijos spauskite čia

 

Kiek laiko užtrunka, kol grąžinama suma įskaitoma į mano sąskaitą?

Pinigai Jums bus grąžinti per 7 darbo dienas po to, kai gausime Jūsų siuntą. Pinigai gražinami į banko sąskaitą arba debetinę kortelę iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Daugiau informacijos spauskite čia.

 

Ar grąžinant siuntą siuntimo išlaidas turi padengti pirkėjas?

Netenkinusių prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas. Daugiau informacijos spauskite čia.

 

Per kiek laiko galiu grąžinti prekę?

Nepatikusias prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų įsigijimo/gavimo dienos. Daugiau informacijos spauskite čia.

 

Kaip galiu susigrąžinti pinigus?

Pinigai gražinami į banko sąskaitą arba debetinę kortelę iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Daugiau informacijos spauskite čia.

 

Įsigijote prekę, tačiau vėliau buvo pranešta, jog Jūsų užsakymas yra atšauktas?

 

Mes žinome, kaip apmaudu gali būti, kai įsigyjate norimą prekę ir vėliau sužinote, jog jos nebėra ir Jūsų užsakymas atšauktas. Deja, kai renkatės vienetinius ir unikalius daiktus, lieka galimybė, jog tuo pačiu metu Jūsų norimą daiktą bando įsigyti ir kitas pirkėjas. Mes labai apgailėstaujame, todėl stengiamės atlikti pinigų grąžinimą, taisyti sistemos klaidas, bei pridėti naujų produktų kiekvieną dieną, kad galėtumėte rasti ką nors panašaus į tai ko ieškojote arba galbūt kažką naujo. Daugiau informacijos spauskite čia.

 

Ar išrašote sąskaitas faktūras įmonėms?

Taip, prekes gali pirkti tiek įmonės iš Lietuvos, tiek Latvijos ir Estijos.

Noriu prenumeruoti Jūsų naujienlaiškį, kaip galėčiau tai padaryti?

Naujienlaiškį Jūs galite užsisakyti įvedę savo elektroninį paštą svetainės puslapio apačioje. Pirkėjai kurie prenumeruoja naujienlaiškį, pirmieji gauna specialių pasiūlymų pirkiniams, papildomas nuolaidas, bei sužino apie išpardavimus ar prekių papildymą.

Noriu atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos, ką daryti?

Gautame naujienlaiškyje spustelėkite nuorodą apačioje: „If you want to unsubscribe, click here.“ arba parašykite mums el.paštu info@humana.lt